Lars Riis

CEO & Co-Founder hos ELSK

Lidt om Lars

På Lars' visitkort står der foruden CEO og Co-Founder også Cotton Cramer. Lars er nemlig ELSK – han er en bomuldskræmmer med speciale i og skarpe holdninger til design, kvalitet og bæredygtighed.

 

Kærlighed på dagsorden

Kærlighed er på dagsordenen. Men kan kærlighed til naturen sælge t-shirts? Er det realistisk at bygge en virksomhed op om et purpose og eliminere al taktisk kommunikation? Og hvordan gør man? Tøjbrandet ELSK har fra dag ét haft et prioriteret fokus på miljøet. Lars Riis, som er CEO og en af stifterne bag det bemærkelsesværdige brand, fortæller om ELSKs tilgang til at drive virksomhed, og hvordan den påvirker brandets strategi på sociale medier. Du får indblik i tankerne bag og effekten af en purpose-dreven SoMe-strategi, hvor den klassiske taktiske priskommunikation er skiftet ud med kærlighed, bæredygtige budskaber og co-samarbejder.