Rasmus Skjøtt

Head of Omnichannel hos Søstrene Grene

Lidt om Rasmus

Rasmus arbejder målrettet med at konvertere medieresultater til forretningsmæssige resultater – en disciplin, som efter hans overbevisning, bør være i fokus for at retfærdiggøre værdien af medieindsatsen. 

 

Søstrene Grene på social dannelsesrejse

Hvordan møder Søstrene Grene 3,5 mio. mennesker i øjenhøjde på sociale medier? Og hvordan gør de det på en måde, som spiller sammen med brandets andre touch points med følgeskaren? Det og meget andet får du svar på, samtidig med at du får indsigt i de strategiske tanker bag Søstrene Grenes tilstedeværelse og branding på sociale medier.

Rasmus tager os med på brandets sociale rejse og fortæller, hvordan virksomheden arbejder med at aktivere deres 250 fysiske butikker på tværs af landegrænser på sociale medier. Det bliver et indblik i virksomhedens omni-channel tankegang, hvor Rasmus også vil løfte sløret for strategien bag det nyeste tiltag – lancering af en webshop – og hvordan sociale medier spiller ind her. Du får konkrete tip til, hvordan du bedst muligt følger det gode eksempel, bl.a. ved at inkludere medieindkøb og løbende databearbejdning i din strategi.