Thomas Gajhede

Online Marketing Specialist hos Gotcha

Lidt om Thomas
Thomas har arbejdet med de sociale medier fra deres spæde start. Han har i mange år hjulpet store og mindre brands med at lykkes med de rette algoritmer, værktøjer, databearbejdning og konverteringsmuligheder. 


Datadrevet annoncering på de sociale medier
Der er ingen grund til at begrænse din afrapportering til en opgørelse af antal følgere og likes. Du har behov for at dokumentere, at dine indsatser og initiativer bidrager til forretningsstrategien. Og det kan du sagtens!

Thomas giver dig konkrete anbefalinger til, hvordan du arbejder med SoMe-data, som viser hvordan du genererer salg, trafik til hjemmesiden, optimerer kundeoplevelsen, påvirker brand awareness og andre vækstområder, som SoMe-indsatsen har effekt på. Du får indblik i den bedste opstilling af KPI'er, indsamling og håndtering af data. Du får ingen salgstale og bureaupræsentation af Thomas. Til gengæld får du hands-on råd og de 10 mest oversete tips, som du kan anvende i dit strategiske SoMe-arbejde allerede i morgen.